You need individuel help?
eMail-Support.
The new version contains many new features. For example, 3D-Touch support accross the wohle app, sharing folders, copying and moving files trough folders and much more. iDropLinks changes the way you use it once more!
IN CONSTRUCTION
ENG
Signup & register
Check the status.
iDropLinks-System-Status
Link-Shortener
iCloud Drive
Offline documents
Preparing for version 1.3
Please choose the service:
Welcome. iDropLinks Support
Account Manager
Warum muss ich mich registrieren? Damit Du jeden Dienst von iDropLinks nutzen kannst, brauchst du einen eigenen Benutzer Account. Denn die Dienste und der Service des Erstellen von DownloadLinks ist zwingend an einen Benutzeraccount gebunden. Mit diesem Account kannst Du dich auf all deinen Geräten parallel anmelden und all deine Daten werden zwischen ihnen Geräten synchronisiert. Das betrifft deine geteilten Links, deine erstellten Ordner und weitere Daten. Du kannst sogar vom Mac oder PC aus auf deine Links zugreifen, oder sie sogar editieren. Dein Account ist selbstverständlich mit 256 Bit SSL geschützt. Du kannst deinen Account auch jederzeit bei iDropLinks löschen. Kann ich mich auch mit meiner Apple-ID einloggen? Nein, das ist leider nicht möglich. Du kannst die Emailadresse deiner Apple ID als hinterlegte Adresse bei iDropLinks nutzen, aber deine aktive oder inaktive Apple-ID, die du bei Apple eingerichtet hast, kannst du nicht für die Anmeldung bei iDropLinks nutzen. Hierzu brauchst du einen eigenen iDropLinks Nutzeraccount. Ich habe keine Bestätigungsmail bekommen. Das tut uns selbstverständlich leid. Bitte schaue aber nochmal genauer nach. Es kann gut sein, dass die mail in deinem Spam Ordner gelandet ist. Sollte aber nach spätestens 5 Minuten immer noch keine Mail angekommen sein, wende dich bitte an unseren Support (support@iDropLinks.de). Er wird dir selbstverständlich so schnell wie möglich weiterhelfen. Halte für den Abgleich deiner Daten aber bitte deinen erstellten Benutzernammen und das Passwort bereit. Ich kann mich mit meinen Login-Daten nicht einloggen.&„Das eingegebene Passwort ist falsch. Das soll natürlich nicht sein. Hast Du bereits eine Bestätigungsmail für die Registrierung bekommen? Wenn ja, dann schaue bitte, ob das System von iDropLinks momentan offline ist. Den Link zur iDropLinks-Sytem-Staus-Seite findest du oben, direkt unter dem Bild dieser Seite. Falls dort ebenfalls das System in Ordnung scheint, kontaktiere bitte unseren Support (support@iDropLinks.de). Halte für den Abgleich deiner Daten aber bitte deinen erstellten Benutzernammen und das Passwort bereit. Kann ich den Benutzer Account auch wieder löschen? Natürlich kannst Du deinen Account wieder löschen. Damit löschst du auch alle Daten von dir, auch deine erstellen und geteilten Links werden ungültig. Gehe hierfür bitte in die System Einstellungen von iDropLinks, dort dann auf Account Einstellungen und in dieser Ansicht befindet sich dann unten ein roter Button „Account schließen“.
I did not recieve a conformation mail.
Is it possible to delete my iDropLinks account at anytime?
BACK
iDropLinks System-Status
Why do i have to register?
I can not login with my login-data.
Ts it possible to sign-in with my personal Apple-ID?
Signup & register.
You need individuel help?
The link in the confirmation mail does not work. I can not activate my account.
Contact support
„The given password is incorrekt!"
Support & FAQ
is it possible to delete my account at anytime?
Signup & register.
I did not recieve a confirmation mail.
Email-Support.
Is it possible to sign-in with my personal Apple-ID?
Support for iCloud.
How to import files to iDropLinks via my Mac/PC?
I can not see any files in my iCloud Drive.
How to share iWork files?
What filetypes are supported by iDropLinks?
The iDropLinks-folder does not appear in the iCloud Drive.
Uploaded files are not shown in iDropLinks iCloud Drive-folder.
Support for iCloud Service.
I can not see any files in my iCloud Drive.
How to share iWork files?
Uploaded files are not shown in the iDropLinks iCloud Drive-folder.
Here is no issue known. Check our status for further information.
Support for Link-Shortener.
But you still need help?
Support for Link-Shortener.
Support
Please choose the service:
Welcome. iDropLinks Support.
You need induviduel help?
Offline documents
Why do i have to register? In order to use iDropLinks and it’s services, it’s necessary to register. With this iDropLinks-user-account you are able to sign in with all your devices. All data, documents and links will be synchronized accross these devices. You even have access to your data via the iDropLinks webinterface. Acessable from any Mac or PC and even Smartphones. You account is secrued by 256 Bit SSL and it’s possible to delete your user-account at any time you want.
Why do i have to register? In order to use iDropLinks and it’s services, it’s necessary to register. With this iDropLinks-user-account you are able to sign in with all your devices. All data, documents and links will be synchronized accross these devices. You even have access to your data via the iDropLinks webinterface. Acessable from any Mac or PC and even Smartphones. You account is secrued by 256 Bit SSL and it’s possible to delete your user-account at any time you want.
Why do i have to register? Damit Du jeden Dienst von iDropLinks nutzen kannst, brauchst du einen eigenen Benutzer Account. Denn die Dienste und der Service des Erstellen von DownloadLinks ist zwingend an einen Benutzeraccount gebunden. Mit diesem Account kannst Du dich auf all deinen Geräten parallel anmelden und all deine Daten werden zwischen ihnen Geräten synchronisiert. 
Support for offline documents.
Support for offline docuemnts.
Support for Account Manager.
Support for Account Manager.
Is it possible to sign-in with my personal Apple-ID? Unfortunately your used Apple-ID won’t work signing-in with iDropLinks.  In order to use iDropLinks and it’s services, it’s necessary to register a personal iDropLinks-user-account via the iDropLinks app. 
Is it possible to sign-in with my personal Apple-ID? Unfortunately your used Apple-ID won’t work signing-in with iDropLinks.  In order to use iDropLinks and it’s services, it’s necessary to register a personal iDropLinks-user-account via the iDropLinks app. 
I did not recieve a confirmation mail. I’m sorry about that. Please have a look into your mail account once more, espeacelly in the spam folder. If there is no mail from iDropLinks, please check you entered mailadress. If your entered mailadress matches and there is no new mail within 5 minutes, pleace get in touch with our email-support-team. You find the button for opening a new mail-request in the right upper corner of this page. For autehntication please keep your emailadress and your iDropLinks-user-name ready.
I did not recieve a confirmation mail. I’m sorry about that. Please have a look into your mail account once more, espeacelly in the spam folder. If there is no mail from iDropLinks, please check you entered mailadress. If your entered mailadress matches and there is no new mail within 5 minutes, pleace get in touch with our email-support-team. You find the button for opening a new mail-request in the right upper corner of this page. For autehntication please keep your emailadress and your iDropLinks-user-name ready.